iklan terpilih...click...click key!!!

ding...dong...~

ka ching!!

Sign by Danasoft - Get Your Sign

Thursday, May 27, 2010

4:09 A.M - si lemah cuba berdiri teguh

hurmm...tataw...Tataw ape yg ku cb tafsirkn dlm kepale skang ni....
tp...smue bermule afta selak2 blog mmber2..
mereka...

Mereka,nmpk bahagia...
tp...

Tapi,aku...
aku still rse sunyi...
tataw ape yg tak cukup lg...

Bile...Bile smue ni nk berakhir...?
tanpe ape2 sbb,aku rse terseksa...
Terseksa sgt2...

Then,tibe2 hati rse sedih...
smbil kepale ligat putarkn pendapat...
kalau la tyme ni ade yg sudi tumpangkn bahu die utk aku...

tak lame...
promise...skejap je..

kalau la stiap hari2 aku...
dapat aku luahkn smue yg terpendam...
ade yg faham..blh buat aku tenang...

tp...
Tapi aku tau,tak kan ade...

walau,ade yg sudi...
pasti die akn terluka...
biar aku seorg yg terseksa,jgn ade yg terluka...

Biar...
Biar la smpai parah...
tanpe sesiape tahu...

Biar aku yg luke...
janji aku tau org sekeliling ku bahagia...

Jangan!!
Jangan trus begini!!
aku harus terus berdiri...

Sabar!!
pasti akan ade hikmah yg menanti

~smile..just grateful~

No comments:

Post a Comment