iklan terpilih...click...click key!!!

ding...dong...~

ka ching!!

Sign by Danasoft - Get Your Sign

Saturday, September 25, 2010

cinta dan air mata

bila hati terikat bersama janji
jiwa jadi keliru
fikiran ligat mencari konklusi
diri jadi tak tentu
kaki berdiri kaku
kalau lah semua ini direstu

aduh...
adakah harus aku hapus kan rasa cinta
yang penuh di dada nya
tika ini walau dia nampak bahagia

keliru..
bila kata yang berulang menggamit rasa

dia...
bukan bahagia yang dipinta
tetapi diri ini yang dipuja

adakah aku yang berdosa
kerna beri sepenuh rasa cinta
hingga sukar untuk melepaskannya

aku...
masih setia berikannya senyuman
tetapi sampai bila semua ini akan bertahan...

aku dan kamu..
secara dasar mmg berbeza
aku perlukan restu
kamu perlukan cinta
namun...
adakah cinta akan bersatu diiringi restu?

cinta...
aku benar-benar keliru...
adakah perpisahan yang harus ku berikan
atau..
kelukaan yang berteman sepanjang zaman...

No comments:

Post a Comment