iklan terpilih...click...click key!!!

ding...dong...~

ka ching!!

Sign by Danasoft - Get Your Sign

Wednesday, January 5, 2011

bertudung itu sebenarnya indah

hari berganti hari...
minggu berganti minggu...
tahun sentiasa beransur tahun...

ramai yang berubah
bersama azam baru
syukur Alhamdulillah...

yang muda berubah menjadi tua...
yang nakal berubah menjadi baik..
yang khilaf berubah mencari taubat...

dan
yang buat hati terdetik suatu rasa..
yang tidak bertudung kini bertudung...
Alhamdulillah...

namun
itu yg ingin di tekankan...

tidak kah jiwa saya terdetik utk bertudung?
siapa kata sy tidak punya rasa...
dari mula melangkah ke universiti lagi
mata mula rasa indah melihat
wanita di sini ramai yg bertudung...

ikhlas...
ya...aku brani kata mereka benar2 ikhlas bertudung...

cantik...
mereka bukan hanya cantik
juga sebenarnya manis di mata sy
sgt manis...

namun...
sy bila lagi?
mmg aku terdetik ingin bertudung sejak berdiri di universiti  ini...

tapi entah bila saya akan mulakan nya

suatu hari...
pasti suatu hari nnti saya akan mula kan nya dgn ikhlas
InsyaAllah...

3 comments:

  1. Ambil masa utk bertudung, mesti masa tu akan dtg juga ^^

    ReplyDelete
  2. bagus.. mulakan dgn niat.. nanti akan terlaksana jua~ sy sokong kamu.. sy jejaka yg sgt sukakan wanita bertudung dgn betul~

    ReplyDelete