iklan terpilih...click...click key!!!

ding...dong...~

ka ching!!

Sign by Danasoft - Get Your Sign

Monday, May 23, 2011

when mata can't sleep


wahh..dan hari ni...seperti biase...putri lindungan bulan tak boleh tidur...urghh...terkelip2 mata ni haa...naek letih nk kelip,cube pejam...bayang itu la ini la(hoii jgn pndai2 fikir laen ea,lempang kang)...adoii,berpusing2,smpai puas berpusing2 ats katil...ape masalah lg la aku tak boleh tido ni...hish,time ni la rse mcm nk demand mcm2(hehh...kau igt kau tuan putri??meyh cni bg pipi,kasi lempang ckit)

Im Not a Princess - Myspace Quote Graphics

agak la...
1st demand mcm ni dh
.
.
.
.
.

1.
 
nyanyi kan lagu,kasi dodoi aku tido(jgn lagu rock,nnti aku jerit,mmg sia-sia hidup kau)

2.
tepuk2 blakang  mcm baby2 (jgn tepuk kuat2,kalau tak nak kne tepuk balik)

3.
belai2 rambut sampai aku berjaya lelapkan mata (jgn kasar sgt,nnti menyesal hidup kau aku buat)
.......................haa...tu je la kot(demand je dh nmpk sgt mcm pembuli kn)

haha...dan aku sgt pasti yg ramai org akan fikir mcm ni...........-----> urghh...die ni manusia ke anak gorilla (ahah...jgn percaye la smue ni,propaganda haktuih je)


2 comments: