iklan terpilih...click...click key!!!

ding...dong...~

ka ching!!

Sign by Danasoft - Get Your Sign

Tuesday, December 7, 2010

keliru...buntu...diam!!

tat kala rakan seperjuangan,juga sealiran meraih kebahagiaan
aku masih merangkak mencari sekelumit perasaan
mana?
mana hilang nya...?
kau diam...
diam seribu bahasa
buat hati ku penuh rasa tak kena
benar...
benar kata kawan
aku si manusia yg hanya pentingkan diri sahaja
apakah aku tidak tahu
apakah aku tidak sedar
apakah aku tidak rasa
aku sedang mempertaruhkan diri,usia,juga masanya
hanya mahu mendapatkan sebaris jawapan
yang tidak siapa tahu entah sampai bila
astaghfirullah!
aku bersalah Ya Allah
aku telah mencuri hatinya
tetapi restu tidak menyebelahinya
namun aku bukan anak durhaka
bagaimana harus aku pulangkan semula hatinya
tanpa rasa berdosa
dan tat kala hati kami masih ada rasa cinta...

No comments:

Post a Comment