iklan terpilih...click...click key!!!

ding...dong...~

ka ching!!

Sign by Danasoft - Get Your Sign

Thursday, December 23, 2010

tidak punya apa,hanya kata

dunia...
kenapa dunia?
kau sering kali melempiaskan air mata
sedangkan aku tak pernah terniat untuk tadahkan

kawan...
ya...aku punya kawan...
kawan yang membina senyuman...
kawan yang membina tangisan...

jangan...
aku mohon jangan kawan...
jangan kau wujudkan kesedihan..
dan..
mungkinkah hanya aku...
aku yang manja dengan kata-kata...
dan dunia sebenarnya hanya pura-pura?

kawan...
bantu aku...
adakah aku yang memulakan dahulu?
pernahkah aku lukakan hati kau,dgn kata-kata aku?

jika benar semua itu dari aku...
aku mohon,maafkan aku...
sesungguhnya aku sudah cuba sedaya aku
hanya yang terbaik untuk kamu

kadang aku terluka...
walau aku senyum terpaksa..
kerna aku sedar
aku tak punya siapa
untuk meluahkan segala rasa
namun gagahkan juga
dengar dan simpan sahaja
hingga terluka...

hati...
bantu aku..
jangan kau menangis lagi...
kerna pasti mereka tidak sengaja..
bangkit lah kembali..
simpan saja semuanya...
jangan hanya bermanja...
kerna bukan itu yang aku pinta...

No comments:

Post a Comment